»To je povzročilo, da so se občine, ki običajno sklepajo enoletne ali dvoletne pogodbe za šolske prevoze, znašle pred težavo, da ponudnikov sploh ni, ali pa da so cene eksplodirale.«
»Ne bom dovolil, da Arriva izsiljuje in meče žogico na občino Jesenice, občina mora skrbeti tudi za občinski proračun, iščemo pa tudi rešitve za šolski prevoz.«
»Je pa tako, da je podeželje bolj ali manj v istem slabem stanju. V mestu imaš prevoze, na podeželju si pa vezan na avtomobil. Zdaj boš pa gnjavil sorodnike, če se da, ali pa prijatelje, pa tako.«
»DUJPP bo naredil vse, da se stanje v najkrajšem možnem času uredi.«
»Še večja težava pa je, da ne dobiš voznikov tovornjakov, ki bi bili pripravljeni voziti tja.«
»Ko smo začeli preučevati sistem zagotavljanja šolske prehrane, smo ugotovili, da je zagotavljanje šolskega kosila urejeno zelo slabo – cene so različne, število otrok, ki potrebujejo šolska kosila, vedno večje, cenzus za subvencioniranje pa jih dosega vsako leto manj, niti tiste družine, ki živijo pod pragom tveganja revščine, ne.«
»Če bi naredili podoben razpis za mestne in šolske kombinirane prevoze, bi lahko za malenkost višji strošek imeli prevoze 365 dni na leto.«
»Treba je biti realen, tu sta dve osnovni težavi.«
»Šolskega leta res ne bi radi podaljšali.«
»Nismo edini prevoznik na Gorenjskem, imamo konkurenco. V tem razpisu za šolske prevoze se zahteva eno vozilo manj kot za celotno kombinirano izvajanje mestnega in šolskega prevoza. Če imaš vozilo in voznike rezervirane za en posel, jih ne moreš uporabiti pri drugem poslu in seveda mora ta posel nositi stroške.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju